Poe AlkoPörssi rebrändimine ViinaPörssiks 2018-10-11T12:23:48+00:00

Project Description

Poe AlkoPörssi rebrändimine ViinaPörssiks

Ülesanne

Seoses poe nime vahetumisega tekkis vajadus logo muuta. Tähtis oli säilitada endine stiil, sest tootemark on väga tuntud. Samuti palus klient muuta vilkuva tähe «Ö» öökulliks.

Töö käik

Kasutame eelmises logos kasutatud kirjatüüpi, teeme uue pealkirja, aga soovitame ka teha logo värvilisemaks.

Hakkame ÖÖkulli joonistama

Näitame seda kliendile, selgitame ideed, et öökull pööritab ViinaPörssi odavate hindade peale silmi. Klient tahab tavalisi silmi ja soovib lisada smaili. Esitleme uut versiooni, aga ei unusta paralleelselt sekka susata ka oma supermegalahedat silmade ideed.

Keskendusime esirea variantidele.

Katsetame nii ja naa ning otsustame teha jalad heledamaks, et logo oleks võimalikult õhuline ja värske.

Näitame lõppvarianti kliendile – klient on rõõmus.

Mõne aja möödudes otsustame koos kliendiga, et öökull tuleb Ö-tähele lähemale nihutada, logo kõrgust vähendada, aga ka ära koristada sinikaga silm ja muud liigsed detailid – kõrvad ja smaili. Leiame fotosid naljakatest «kõrvadeta» öökullidest.

Fotod: australiangeographic.com.au and funcrisp.com ©

Näitame kliendile mitut varianti ja valime välja lõpliku.

Mõtiskleme selle üle, et hallid elemendid on liialt pealetükkivad ja koormavad üldpilti ning teeme logo veelgi lihtsamaks.

Tulemus

Elus