Mis on korporatiivne identiteet?

Korporatiivne identiteet — firma visuaalne kuju publiku, klientide ja töötajate silmis. Identiteeti tagatakse erinevate meetodite abil, mille hulka kuuluvad iseloomulik disain, kaubamärkide kasutus ja brändimine.

Korporatiivne identiteet väljendub korporatiivse stiili (ingl. Corporate style) atribuutides. See on sisuliselt sama, mis brändi identiteet, kuid korporatiivse brändi suhtes. Korporatiivne bränd seondub firma nimega (ja/või tema sümboliga) võib olla kasutusel firma toodete jaoks. Tihti on perekonna brändi (ingl. Family brand) või individuaalse brändi (ingl. Individual brand) lisaks või baasiks. Aasia brändi halduse mudelis korporatiivne bränd (ingl. Corporate brand) mängib pearolli: suurim osa tütarfirmadest, toodetest ja teenustest omavad ühte brändi, mis võib natukene muutuda. Sellisel juhul reklaamis aktsenteeritakse mitte toodete brände, vaid korporatiivset brändi: peamine eelis – tegevuse fookuseks on firma ühtsus ja ühised korporatiivsed hinnangud, mis omakorda võimaldab operatiivselt ehitada globaalse äri struktuuri, kuid omab erinevad riske ja raskusi tootmise diversifitseerimisel. Lääne brändi halduse mudelis rõhutakse brändidel, mis kuuluvad firmale, korporatiivne bränd omab ainult tugifunktsiooni. Tänapäeva brändi halduse mudel kasutab kombineeritud lähenemist.

Korporatiivne disain koos korporatiivse filosoofiaga, korporatiivse kultuuriga ja korporatiivse käitumisega on elemendid korporatiivses identiteedis.

Meie tööd

Veebileht «TobaccoBox»

15.09.2016

Ребрендинг магазина «AlkoPörssi» в «ViinaPörssi»

15.12.2015

Bonbon.ee

23.06.2015

Logo tubaka kioski «TobaccoBox» jaoks

14.05.2015

Dowine.eu

09.12.2014

Perfectday.ee

09.12.2014

Film & Travel

09.12.2014

BeautyRoom.ee

09.12.2014

Evatrans

09.12.2014

District C

09.12.2014

Swish Wine

09.12.2014

ReAutomatico Brand Identity

29.09.2014

Norma

15.04.2013